9,1
1.710 beoordelingen Powered by TNS
Terug naar overzicht
Corona-digital-showroom-1140x420.jpg

Corona

Informatie over onze dienstverlening

Als Toyota organisatie willen we elke klant mobiel houden en letten we op uw veiligheid. We houden onze kwaliteit graag op het hoogste niveau en vinden het daarom belangrijk om u over de volgende zaken te informeren.

Aangescherpte maatregelen bij de Toyota-dealer per 26 februari 2021

Om verspreiding van het coronavirus zo veel mogelijk te voorkomen, volgen we de richtlijnen van het RIVM nauwgezet op. Elke dag nemen we passende maatregelen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan, met als doel zo veilig mogelijk te handelen in het belang van uw gezondheid én de gezondheid van Nederland.

Onze showroom is op afspraak geopend

Heeft u interesse in een nieuwe of tweedehands auto? In verband met het coronavirus is onze showroom op afspraak geopend, daarnaast kunnen wij ook op afstand veel voor u betekenen. Onze informatievoorziening kan bijvoorbeeld via telefoon, videoverbinding of e-mail plaatsvinden. Ook kunnen wij u van extra beeld- en videomateriaal voorzien, mocht u interesse hebben in een specifiek voertuig. Onze dealers zijn u graag van dienst voor de verkoop van een auto, inclusief inruil. Uiteraard ook onder voorbehoud van een proefrit of showroombezoek.

Een proefrit maken is op afspraak mogelijk bij de dealer en kan eventueel in overleg aan huis plaatsvinden. De verkoper kan echter niet meerijden tijdens de proefrit. Voor uw en onze veiligheid nemen we hierbij de nodige maatregelen.

Reeds gekochte auto's worden gewoon afgeleverd. Heeft u een auto gekocht welke u binnenkort mag ophalen? Wij nemen contact met u op om een afspraak hierover te maken.

Plan uw showroombezoek Contact
Onze werkplaatsen zijn geopend

Zonder tegenbericht kunnen alle service en onderhoudsafspraken doorgang vinden. Mocht een afspraak, door onvoorziene omstandigheden, niet kunnen plaatsvinden, dan nemen wij tijdig contact met u op. Wij verzoeken u om afspraken zo veel mogelijk telefonisch te maken of in te plannen via onze online werkplaatsplanner op onze website.

Heeft u al een afspraak gepland staan en voelt u zich fit, maar heeft u een kwetsbare gezondheid en/of wilt u liever het contact met andere mensen zoveel mogelijk beperken? Neem dan contact met ons op, zodat we naar een passende oplossing kunnen kijken.

Let op: Voordat u naar uw afspraak gaat, raden wij u aan onze website te raadplegen. Elke Toyota dealer heeft immers maatregelen getroffen ter voorkoming van de verspreiding van het coronavirus. Zo zijn er aangepaste openingstijden en openingsdagen. Een aantal werkplaatsen is gesloten op zaterdag. Hier kunnen dagelijks wijzigingen in optreden.

Plan uw werkplaatsafspraak Contact

Veelgestelde vragen

Over corona
  • Is uw bedrijf gewoon open?

    In verband met het coronavirus zijn onze showrooms op afspraak geopend, daarnaast kunnen wij ook op afstand veel voor u betekenen. Onze werkplaats blijft geopend.

  • Ik heb een werkplaatsafspraak gemaakt. Gaat deze door?

    Uw afspraak gaat gewoon door! Onze werkplaats is open en onze monteurs zijn volop aan het werk om u maximaal te helpen. Voordat u naar uw afspraak gaat, raden wij u aan onze website te raadplegen. Mogelijk zijn er aangepaste openingstijden en openingsdagen van toepassing. Neem gerust contact met ons op bij vragen of twijfel.

  • Kan ik de sleutel van mijn auto afgeven en retour ontvangen zónder dat ik met een medewerker in contact kom?

    We hebben tijdelijk onze werkwijze aangepast. U kunt de sleutel op de balie leggen en gepaste afstand nemen. Onze medewerker kan daarna de sleutel pakken.

  • Ik heb al een auto gekocht. Hoe vindt de aflevering nu plaats?

    Reeds gekochte auto's worden gewoon bij de dealer afgeleverd. Heeft u een auto gekocht welke u binnenkort mag ophalen? Wij nemen contact met u op om een afspraak hierover te maken.

  • Zijn proefritten nog mogelijk?

    Een proefrit bij de dealer maken is mogelijk en kan in overleg eventueel ook aan huis plaatsvinden. De verkoper kan echter niet meerijden tijdens de proefrit. Voor uw en onze veiligheid nemen we hierbij de nodige maatregelen.

  • Welke voorzorgsmaatregelen worden er genomen binnen uw bedrijf?

    • We begroeten elkaar contactloos
    • Onderling en met klanten houden wij minimaal 1,5 meter afstand.
    • Extra aandacht voor hygiëne, zoals extra handen wassen, schoonmaken enz.
    • Werken met gepaste maatregelen aan uw voertuig
    • Medewerkers met “symptomen” werken vanuit huis
    • Sleutels, papierwerk etc. nemen we niet meer direct aan, maar via de balie
  • Is mijn auto Corona-vrij als ik deze terugkrijg?

    Uw auto wordt altijd met de grootste zorg behandeld. Onze monteurs dragen handschoenen. Daarnaast gebruiken we stoelhoezen, stuurhoezen en dekken we de versnellingspook/selectiehendel af en/of ontsmetten het stuur, het dashboard, de sleutel, versnellingspook en handgrepen na afloop van het onderhoud.

  • Ik zit in quarantaine of zelfisolatie. Wat kunt u voor mij betekenen?

    Als u geen mogelijkheid heeft om naar buiten te gaan, neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

  • Hoe houdt Toyota Pechhulp rekening met Corona?

    Ook Toyota Pechhulp volgt de richtlijnen van het RIVM. We proberen we het klant-contact te minimaliseren en tegelijkertijd de klant mobiel te houden. Hoe dit eruit ziet, zal van geval tot geval verschillen. Wellicht ervaart u tijdelijk andere service dan u van Toyota verwacht, maar wij willen geen enkel risico nemen voor uw en onze eigen veiligheid en gezondheid. Wij hopen op uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie.

  • Ik maak graag gebruik van vervangend vervoer. Hebben jullie voldoende leenauto’s beschikbaar?

    Neem even contact op om de mogelijkheden en beschikbaarheid van vervangend vervoer te bespreken.

  • Hoe staat het met de onderdelenleveringen?

    De onderdelenvoorziening gaat gewoon door. We hebben voldoende onderdelen op voorraad om de reparatie en het onderhoud aan uw auto volgens de voorschriften uit te voeren.

  • Welke maatregelen neemt Toyota voor de gratis thuisbezorging bij Private Lease?

    Voor de kosteloze thuisbezorging van uw Toyota volgt elke Toyota dealer een aantal richtlijnen:

    • De thuisbezorging geldt alleen bij Private Lease en gebeurt uitsluitend op afspraak
    • Bij aflevering plaatsen we een stuurhoes om het stuur
    • We doen een sleutelhoes om de sleutel
    • Bij aankomst maken we de alle aangeraakte onderdelen schoon met desinfecteermiddel
    • We houden 1,5 meter afstand

Toyota cookiebeleid

Toyota.nl maakt gebruik van essentiële cookies, cookies ter verbetering van de website en social media en reclame cookies om u optimaal van dienst te zijn en te zorgen dat u relevante advertenties te zien krijgt. Als u hiermee akkoord gaat, kunt u gewoon verder gaan. In ons cookiebeleid leest u meer over cookies en kunt u indien gewenst uw cookie-instellingen aanpassen.